elegantly wasted. petrecere de casa noua. cu bacardi si scoici, la 5.30 a.m. cu T

as vrea foarte tare sa cred ca este cel mai bun lucru care putea sa se intample.
plecarea din mansarda.
to build a home…
incerc sa fac asta acum cu tudor. la tudor. inconjurata de inima lui copilaroasa si generoasa si entuziasta.
cu frica de stopul brusc, care acum ar insemna si moving out.
as vrea sa cred ca asa e bine si ca hainele mele stau cel mai bine amestecate cu ale lui in stander sau in dulap, la fel si cartile noastre, obiectele, farfuriile, periutele de dinti alaturate sau animalutele modelate.
to build a…
si deja mi-e drag si de neinlocuit.
inca o ora si jumatate pana cand merg acasa la el, numar orele care imi raman cand sunt la munca, e bizar si e bine, si sunt in acelasi timp profitoare pentru ca ma folosesc de el in toate sensurile si vulnerabila pentru ca ma deschid lui in toate sensurile, si mi e usor si mi e dulce si acrisor sa fiu eu necosmetizata, ne-geniala sau seducatoare in fata lui, a plain girl in hanorac, cu o sticla de apa fierbinte lipita de burta, care are dureri de spate si PMS, bea ciocolata calda, se uita la Hannibal, spala vase si peroreaza despre Richard al III-lea. In timp ce zambetul lui si ochii lui (cica cel drept mai mare decat cel stang.. aiurea) si degetele lui tremura-mangaietoare se cuibaresc acolo unde vreau sa fie. pisus. al meu.
the cinematic orchestra – to build a home

Leave a Reply

