mais qu’est-ce que c’est que ca?

Acumulari nediferentiate de peste zi, care fac ca tocmai aceasta zi sa fie mai ceva ca alelalte:
– mirosul familiar si “a la fois” incontestabil nou din holul unui bloc in care am intrat azi ptr prima oara, hol care se preteaza la statutul de locatie ideala ptr filmat doomed milosformanesque parties desuete si tulburator-tragicomice. Cu mai multe scari care se aduna si se impart in toate colturile, cu miros de bloc din centru in care doar se lucreaza si nu prea se traieste, cu vechimea ante-comunista intacta si cu insemnele comunismului, la fel, intacte, cu soarele decupind felii filtrate ca prin miere zaharisita prin glasvandurile “gritty” de la usa de la intrare. explozie in gama complet minora, 30 de secunde cat mi-a luat sa ajung in apartamentul-destinatie
– ochelarii stil aviator peste tunsoarea Grigore TM, trivialitate asumata cu cinci garoafe in staniol balanganindu-se in mana stanga, cu tigara (a cata?) in dreapta
– o cizma neagra de catifea cazuta in mijlocul strazii, zarita din autobuzul in mers
– “Wunderkind” de Carson McCullers si coloana sonora a lui Preisner la “Trois couleurs: blanc” – motive de nostalgie/astenie dulceaga de primavara
– progresiva crestere a batailor inimii odata cu a doua cana de cafea si goana “fussy” a acelorasi batai odata cu a treia, in cana promotionala “GoodBye Lenin”, care nu e a mea si pe care,totusi, ca fetita cu maniere, am spalat-o dupa
– lapsus-ul impartasit apropo de Floria Sigismondi, cu Lexi, ieri, in ambientul perfect ptr a NU purta o discutie sentimental-orientata, si pe care – evident – pana la urma am purtat-o
– recurenta enervanta anuala a acelorasi trasee in aceleasi perioade, care nu au nimic de-a face cu circumstantialul, sunt sigura, ci cu predeterminarea de cacat care (hate to admit it) isi scoate coltisorii peste tot
– vizualizarea cap-coada a unei Intrari Furtunos-Cliseistice In Apartamentul Lui, Pentru A-l Saruta cum numai eu stiu sa fac :)) Si Apoi A Pleca Luand Cu Mine Unul Din Pachetele Goale De Marlboro Rosu Care Zac Prin Camera, Fredonand Ceva PJ Harvey Binenteles – si nu, in vizualizarea mea el nu vine dupa mine
– ideea de a o filma pe vara-mea, Ioana, pe care n-am mai vazut-o de ani buni, dar care intruchipeaza idealul Boticelli meets Modigliani de frumusete dezarmanta
– incredibila confuzie asupra sexului meu in 116 (go figure), doar ptr ca se pare ca am maxilarul intr-adevar prea colturos si gura prea botoasa, si ptr ca haina acoperea intr-adevar sanii
– “Ten” al lui Kiarostami care a venit sa inlocuiasca voma previously-seen de “Taming Of The Shrew”
– compozitia perfecta a zilei pe Calea Vacaresti: pe maidanul verde crud, verde crud bla, un foc aprins si un nene arzand chestii, cu gardul de tabla si macaraua caramizie in fundal
– constientizarea celui mai stenchy colt din oras ptr narile mele, acolo unde Mendeleev face colt cu straduta de vizavi de Simona, doamnesfinte! cadavre medievale pangarite dupa asediu, mutanti de sobolan-caine si petice de fosti-oameni. si fix peste drum, Miss Sixty Energy si alte magazine neococalare. talk about urban…
– felul in care ma trag si ma imping inainte si inapoi in mini-trecutul meuFrankHolding near and dear …. nu doar ptr postura, ci si pentru consistenta :), avand in plus si pretentia ridicola sa mi se intample SI ceva nou Holding near and dear …. nu doar ptr postura, ci si pentru consistenta :)Frank

Leave a Reply

