and the fur begins to fly…

Ma depersonalizez atunci cand trebuie sa fac abstractie sau sa trec cumva peste penibilul unei situatii. De exemplu, a cara o cutie de vreo 30kg cu carti, pe plin bulevard, facand “pit-stop” din metru in metru aproape, rasufland din greu si tusind ca ultima tuberculoasa romantica wannabe. Uf. Sau cand mananc falafel si tabule la restaurantul libanez “Paradisul” (*poodle*)cu o ex-mare pasiune de a mea, de care am nevoie sa pot face misto in continuare la modul dulce-acru si care nu inceteaza a se purta ca ultima pula eliberata subit de sub jugul destinului. Sau cand cu alura de cunoscatoare frec cu Biocarpet un jeg de covor, in timp ce my roommate tocmai s-a saturat sa bata covorul jeg geaman si il ia in suturi, vrand literalmente sa-l transforme in covorfermecat. Sau cand o colega imi spune ca arat ca si cum as fi iesit din storcatorul de rufe, in timp ce eu imi trag nasul si cer zece mii ca sa-mi iau un ceai.
In astfel de situatii banalo-pitoresti, pun o mascutza nonsalanta de I’ve-seen-it-all, si ma gandesc la campuri cu papadii, Zazie in metrou, acadele dinalea spiralate si plate cat casa, si la dearest WKW. Asta in timp ce ating in treacat cu ghiozdanul burdusi, standul cu “pietre pretioase”, saluri si sutiene (fostul chiosc de casete din copilarie) de la metroul de la Universitate, ignoble, “tripata”(odios cuvant) si cu creierii aiurea as always.
Lexi a facut azi descoperirea ca urmeaza sa stau in acelasi bloc cu Urania cea (in)famous care prezice mersul astrelor bla pe Tele7abc…sau B1tv… sau OTV… whatever…
Asta impreuna cu taximetristul dement care avea in torpedou o solnita pregatita pentru jupuirea&tortura cu sare aplicata pe rani a primarului sectorului 4 atunci cand o sa-l prinda la vreo zi nationala, ceva.. deci astea doua au fost highlights-urile sociale ale saptamanii.Si cum ar zice acelasi taximetrist bocciu-psycho, “Ba pardon, s-avem rezon, cum ziceau inaintasii nostri, da-i dracu'”.
Mi-am luat in sfarsit “American Psycho” si “Aleea Soarelui” doar ptr sufletelul meu. Si noua decoperire muzicala => My Brightest Diamond, foarte foarte visator-muzicali. Despre “Visitor Q” vom pastra tacere, cause I’m not sure I actually stomached such grotesquely funny transgressions, dar mai nou in seara asta ma chinui sa termin d vazut “Even Dwarfs Started Small”. Pe mein Mutter oricum am speriat-o iremediabil cu rasetele piticilor batrani, hehhe.

Leave a Reply

